onsdag 10 december 2014

Idag hade Loka sin sista dag på dagis, hon skulle egentligen gått december ut men det är bäst för henne att vara hemma nu. Älskar verkligen Lokas dagis, men vi är inte i behov av det på ett tag då jag tagit en paus i mina studier och börjat jobba igen. Och min gamla tjänst, helt anpassad för Loka fanns ju kvar :) Kommer jobba ett tag för att hämta lite ny energi och motivation, kan med lätthet säga att jag sprang in i väggen helt enkelt. Och jag mår otroligt bra av att jobba just nu, så då tänker jag göra det. Gäller att kunna njuta av livet också, inte bara springa förbi det. Tackade dock nej till en sjukskrivning då jag absolut inte mår bra av att inte ha något att göra.

Vilket fall, så kändes det lite sorgset att säga hejdå. Fast och andra sidan, vi kommer gå dit en gång i veckan och klippa klorna så ett riktigt farväl var det ju inte! Vi klipper klorna där pga mig och inte Loka. Duktig hund, mesig matte med dålig finmotorik,haha :) Vi har varit så nöjda med Lokas dagis, speciellt eftersom Loka har haft lite oflyt i vardagen och de har verkligen tagit sig tid att lyssna och anpassat Lokas dagar efter hennes mående och det är vi evigt tacksamma för ♥

Och bor vi kvar här när jag är färdig utbildad och inte har de arbetstider jag har nu så kommer vi absolut komma tillbaka dit och hon är givetvis välkommen tillbaka. Men det är klart, hon är ju bäst våran tjej och frågar man henne anser hon nog att de är en ära att ens få vistas i samma rum som henne.

Bilder ifrån dagis :)








bildkälla : Solna Hunddagis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar