lördag 16 november 2013

Lördag

Händer inte mycket här nu, hinner helt enkelt inte. Idag öppnade jag datorn för första gången på 3 dagar, rätt fullt upp med svåra kurser att klara av helt enkelt. Jag stångas med allt ifrån dryg anatomi till logaritmer, bara att läsa ifrån pärm till pärm gång på gång för att få in vissa saker. Plus en underbart galen Loka som kräver sitt, så blir inte mycket tid över helt enkelt. Så jag kommer bara titta in här lite då och då.

Plus en viktig liten notis, har bytt mobil och eftersom jag bytte ifrån iphone till samsung försvann vissa kontakter av någon magisk anledning? Plus ett tips smsa inte ifrån imessage för då får jag inga sms, upptäckte jag och en vän efter en himla massa miss i kommunikationen. (Överväger skarpt att skaffa facebook, bara för det så mycket lättare att nå ut till folk, men äsch lever kvar i stenåldern ett tag till;D)

Kommer även vara hundvakt åt Ponyo lite oftare då Paulina bara blir otympligare och otympligare! I februari växer klanen med en liten mini-människa <3 Och självklart har vi spenderat dagen med våra favoriter även denna lördag! Vi åkte till Ursvik, inte världens roligaste skog men bättre den än den som är fylld med jägare. Och för att upptäcka nya marker krävs enorma mängder tid, då vi alltid går vilse eller inte ens hittar dit vi ska,haha.


Loka (numera lite mer än 1 kilo lättare) och Ponyo, samma pose men bara P som har en upphittat rutten gammal boll.

1 kommentar:

  1. sv: Hahaha! Vi upplever allt, positivt som negativt så vi orkar med just den döden (Y) hahaha! :D

    SvaraRadera