lördag 15 mars 2014

Färingsö

Idag var vi ute på färingsö och simmade med Loka. Det gick långt över förväntan, på slutet av passet simmade hon utan linor och med bara röstkommandon. Tror hon faktiskt kommer se tjusningen med det med tiden. Sen simmar Loka sist på dagen, så han sänker temperaturen tills hon kommer. Den enda nackdelen med att det ligger ute på färingsö för min del är att jag bara vill bosätta mig där ute mer och mer för varje gång. Känns som att åka runt på små vägarna hemma i lilla dalarna, så känns som om man kommer hem när man passerat drottningholm.


Bilder ifrån förra veckan:





Bilder ifrån idag (mobilkamera, skillnaden är ju sinnessjuk! Vi måste laga vår systemkamera)



Inga linor :D

Alltså huur söta är de inte??!


3 kommentarer:

  1. Carina21:17

    Pluttan då så duktig hon är då !!! Du får nog hålla i henne hårt till sommaren annars kommer hon att simma efter din favorit fågel SVANEN.. hihi

    SvaraRadera
  2. Anonym22:40

    Ni måste skaffa alpackor när ni köper hus, skit i en till hund! Mitt ord, din lag! Man kan säkert klickerträna dom till det mesta! Jag röstar för alpackor alla dagar i veckan, mweheh ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, lätt! Du är förste alpackeskötare också då eller? ;D

      Radera