lördag 8 mars 2014

Lördag

Idag simmade Loka, bra mycket mer än förra gången. Protesterna var stora nu när hon visste vad poolen innebar men väl i simmade hon på bra. Väntar på lite bra bilder, Tessan var där ute och simmade sina hundar och hade med sig sin kamera. Jag är helt förälskad i Färingsö, så öde och vackert. Tobbe som har hundbadet/poolen har även får och alpackor på sin stora tomt samt en inhängnad för sina dagishundar. Rena drömmen! Loka är så himla söt, alpackorna är hon bra fundersam över, stannar verkligen upp och vrider på huvudet lite när hon inspekterar dem. Efter hon simmat släppte jag ut henne på tomten där så hon fick springa som en galning och rulla sig i gräset och det som slår mig är att vi har inte tränat något alls på inhängaden djur men finns inte ett uns till sug att jaga dem. Utan hon trippar på där utanför deras staket i sin egna värld ♥

När vi väl kom hem blåste jag Loka torr sen (2h senare) gick vi ut i solen och bara njöt lite. Fredrik drog in till stan för att träffa vänner och senare glo på Chelsea matchen med Chelseamaffian. Själv får jag besök av min schlager hatande vän såhär finalkvällen till ära. Eftersom låtarna är såå dåliga i år finner jag en stor njutning i hennes förtvivlan ;D

En genomblöt Loka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar