torsdag 6 mars 2014

Torsdag

Solen skiner, det är snart helg och livet är underbart. Dock håller jag mig isolerad idag, allt annat vore elakt mot mina medmänniskor. Loka får vara hemma med mig idag, blir en långpromenad i solen strax. Hade jag inte varit magsjuk igår hade jag försökt kidnappat Ponyo ifrån Paulina. Älskar att vara ute med två hundar, älskar det lite för mycket. Men att rehablitera en hund räcker, tar enormt mycket tid och det kommer vi absolut ha med oss det ifall vi ska skaffa en till hund, har vi tid,ork och råd att göra samma sak igen? Skulle säga att tiden är den svåraste att få till. Inte för att nästa hund behöver vara ett lika underbart måndags exemplar som Loka, så vill man åtminstone räkna med det. Och när jag är färdigutbildad och ingen flexibel student tror jag vi kommer ha fullt upp med de små liv vi redan har. 

Längtar till helgen, ska bli kul att åka ut på vackra vackra färingsö igen och simma Loka. Ska bli intressant och se hur hon beter sig. Hon är ju inte världens största fan av att bli duschad och verkligen inte imponerad av att simma. Så hoppar hon ur bilen självmant blir jag stolt. Det här gången hänger Fredrik med så han får ta lite bättre bilder! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar