onsdag 18 juni 2014

Onsdag

Idag har jag haft en toppen dag, en nyp mig i armen bra dag. Började dagen med att åka in till stan med Paulina för ett frukostmöte med unga kris som drog över tiden eftersom det fanns så otroligt många intressanta människor att prata med. Tror jag växte som person idag och det känns otroligt kul. Sen påvägen hem pratade jag med mamma i telefon, ett otroligt viktigt inslag i min vardag och väl hemma så tog jag en kopp kaffe med Fredrik och öste ur mig min totala lycka över morgonens möte.

Efter lunch tog jag med mig Loka för att möta upp Paulina igen, fast med hundarna denna gång. Vi spenderade ett par timmar ute och bara njöt av att se odjurens lycka, också ett otroligt viktigt inslag i min vardag. Lokas lycka = min lycka. När vi kom hem hade Fredrik storstädat hela lägenheten, så nu sitter jag här med en nöjd hund sovandes vid mina fötter med en nybryggd kopp kaffe i ett väldoftande hem med min sociala dos uppfylld och redo för lite plugg. Idag har allt klaffat helt enkelt och det är jag väldigt tacksam för.

Imorgon åker vi upp till Dalarna för att fira midsommar med Fredriks föräldrar och hälsa på min bror och hans goa lilla familj. Har fått ett nytt namn också, Faster Loka ♥ Så imorgon eftermiddag vet jag att en viss Meja kommer bli överlyckligt över att äntligen få träffa Loka och vet även att en viss samojed vid namn Loka kommer älska att få all uppmärksamhet och kärlek hon blir bortskämd med där uppe :-)

Min skatt ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar