fredag 25 oktober 2013

Fredag

Varför har jag inte bloggat? Jag har inte haft något att blogga om,haha. Loka har varit tröttare än trött efter dagis den här veckan och jag har bara gjort sånt där som tillhör vardagen. Kan inte ta bilder med varken mobil eller kamera just nu, men snart har jag en ny mobil så då kan jag bjuda på lite bilder. 

Idag åker vi till Säter när vi slutat för dagen. Loka kommer med andra ord ha en toppen helg, finns inga som skämmer bort henne så mycket med uppmärksamhet och promenader som svärföräldrarna. Inte så konstigt dock, efter att varit hundägare i nästa 20 år och sen inte ha någon hund gör Loka ganska uppskattad. På lördagen blir det 2 års kalas i Falun, om Loka får hänga med vettefan. 


Ska bli trevligt att träffa alla igen, men framför allt det ska bli skönt med lite öde skog!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar