måndag 28 oktober 2013

Måndag

På torsdag 14:30 ska Loka röntgas, både HD och EA röntgen. Och förhoppningsvis visar det toppen resultat. Ska bli skönt att ha det här gjort. Sen har jag fått frågor om varför jag gör det nu när jag kastrerat Loka och inte ska ta en kull på henne. Varför skulle man inte göra det? Man vill ju veta, har Loka C höfter kan jag redan idag anpassa träningen för henne så hon kan leva ett långt och bra liv utan att få ont när hon blir äldre. Och skulle hon få något sämre än det, då är det väl otroligt bra att veta, inte direkt så att Loka kommer knacka mig i ryggen och säga "Hörru matte, jag har lite ont när jag går" när hon förmodligen inte skulle visa något alls.

Det är måndag idag och den här veckan känns det som om det kommer vända. Har varit lite tungt senaste tiden, men nu ska det vända.

En väldigt trött Loka påväg till dagis imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar