tisdag 29 oktober 2013

Tisdag

Idag har jag spenderat tiden med att plugga, läser en urtråkig kurs just nu. Så för att inte somna när jag plöjer igenom böckerna har jag letat efter extremt osköna ställen att läsa på. De gånger jag placerade mig i soffan somnade jag sittandes på två sekunder. Helt sinnessjukt vad man kan tycka vissa saker är ointressanta.

Just nu ränner Loka runt sjöarna med husse och jag ska strax slänga i lite hårfärg i huvudet. Kollade  instagram idag och såg en bild på Loka Luna. Längtar tills vi ska träffas, hon och Loka är verkligen lika som bär, skulle lika gärna kunna vara Loka på bilden. Vore så kul och se hur lika dom är i verkligheten.

Fick ett underbart sms av Paulina mitt i min plugg-bubbla som gjorde min dag, hon hade sett Loka trippa fram så stolt med sin fröken på dagis och med de andra hundarna och sett så lycklig ut. Sånt man själv aldrig ser, men sånt man önskar att man fick se. 

Luna, så djävulsk fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar