tisdag 11 februari 2014

I like fluffy butts and I can not lie

Snart är alla mina influensa baciller borta och då ska jag få träffa en liten tjej som jag är så nyfiken på! Loka ska få träffa sin prins som hon spanar lite extra efter nu när vi är i krokarna av hans hem. Men snart är jag ingen levande bakteriehärd och bebis-mys godkänd! Det är otroligt skönt att höra att Ponyo tar den nya familjemedlemen med ro. Kommer köpa med mig goda märgben till hundarna och gosa med Ponyo först innan jag sniffar bebisdoft. Jag tycker det är lika självklart att se djuren som syskon till nyfödda, de är ju familjemedlemar och vana vid att bli sedda. Sen kommer nog varken Ponyo eller Loka bry sig så mycket i oss människor nu när de varit ifrån varandra så länge. I varandras sällskap mår de som bäst <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar