söndag 18 maj 2014

Det går bra nu..

Haha åh jag orkar inte, min s4 dog idag. Väldigt odramatiskt, skrämen bara blev svart utan en repa. Mina andra telefoner (underbara iphones) har gått andra öden tillmötes. Iofs så funkar såväl 3gs och 4s ännu fast skärmarna är lite..trasiga haha. Jag chansade när det var dags för en ny telefon att testa något nytt, vilket var en besvikelse ifrån dag ett. Så nu kommer de bli iphone härdan efter, ett sprucket glas kan jag leva med men en svartskärm är det lite svårare att ha att göra med.

Det hjärndöda är att jag inte synkat mina kontakter med gmail på vääldigt länge så 75% av alla nummer finns kvar i telefonen och den går inte ens att koppla in till datorn, då man måste låsa upp den kolsvarta skärmen på telefonen..Hur hjärndött är inte det? Så nu försvinner jätte mycket bilder och videos..

Men viktigast är att ni skickar ett sms med erat namn så jag får folks nummer, då min iphone är systemåterställd och helt tom. Men inte första gången det här händer,så ni är ju vana ;D Idag vill jag ha facebook..

En bild säger mer än tusen ord;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar