onsdag 14 maj 2014

Onsdagen

Idag hoppas jag att denna dag blir en bra dag. Igår gick nog det mesta fel, dock möttes varje misstag av ett skratt men idag skulle jag vilja ha medvind då jag inte riktigt har tid för krångel idag. Skriver slutprov, gigantiskt slutprot och mina nerver är över allt och ingenstans.

Loka struntar dock i att idag är en viktig dag och vägrar vakna till liv, så misstänker att en envis liten samojed kommer gå till dagis med en tom mage då intresset för matsskålen = noll. Vet inte riktigt vad jag vill säga med det här inlägget, vill bara få tiden att gå lite och glömma bort mina nerver, går väl sisådär haha :-)

Saknar den här dåren och hans matte, glömmer bort det mesta när vi traskar runt i skogen.
Så nu vill jag ha lite ledighet och bara umgås med favoriterna helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar