onsdag 28 maj 2014

Loka,Luna och lite allt möjligt.

Yeay, jag gick in i dvala när värmen kom men nu är den borta för stunden så nu är man människa igen. Loka hälsar att livet är förbaskat underbart just nu! I juni ska vi träffa Desiré och Luna (Lokas syster) över en dag och det ska bli så kul! Har längtat efter denna dag sedan Desiré tog kontakt första gången. Så det är mitt sommarnöje, hah. Ska jobba och plugga i sommar så den tid jag har över kommer gå oavkortat till Loka, självklart! Sen bara tanken på att Fredrik ska spendera över en vecka i vackra Amsterdam får mig att vilja gråta haha. Men det här är mina sista sommarkurser någonsin så snart får jag, i maj/juni nästa år smaka på hur ledigheten känns.

Hursomhaver, så ska vi snart åka ut till Rosersberg för att träffa Paulina och Ponyo. Finns en gigantisk kohage där som vi brukar åka med odjuren till. Den ligger precis vid Rosersbergs slott och ser inte ut som någon hundrastgård eftersom den är så stor så ser man helt enkelt inte om det är några där eller inte, såå skönt! Det är helt klart något jag uppskattar med Stockholm, alla rastgårdar som inte är fullproppade utan där man faktiskt kan vara själv med sitt sällskap. Nu kan ju Loka vara lös i skog och natur men hennes bästa vän är lite för pepp på vilt för att det ska gå och då är det guldvärt att rastgårdarna finns. Gäller bara att hitta guldkornen och våga säga nej till andra om det är en mindre hage. Alla hundar trivs inte med varandra och det får folk helt enkelt acceptera.



Ska bli så kul att äntligen få träffa er! :)





1 kommentar:

  1. Desire21:54

    Ååååh gulle ni!! Ska bli helt underbart att få träffa er !:D tänk våra prinsessor tillsammans igen .. Ååh :') kram!!

    SvaraRadera