fredag 24 april 2015

Ponyo♥

Imorgon - åh imorgon ska vi träffa Ponyo. Och Paulina för den delen också men hon har inte varit borta sedan januari. Älskade skrutten bodde på prov hos ett par i Norrtälje i en månad men de tackade nej :( Så han kom hem i veckan och på lördag ska jag pussa sönder hans underbara nylle. Mitt hjärta gör glädje volter bara jag skriver det här, så imorgon kommer bli en väldigt känslosam dag - ögonen tåras redan nu. Jupp, jag älskar den hunden så otroligt mycket fast han inte är min och hade jag inte bott här i sthlm och varit beroende av dagis när heltidstudierna eller heltidsjobb drar igång så hade jag gjort allt i min makt för att övertala sambon att han skulle bo med oss. Men nog om det, imorgon kommer bli en dag av glädje och sprudlande känslor överallt - inte minst för min lilla Loka♥





1 kommentar: