måndag 7 maj 2012

Gör vad ni vill, bara det funkar.

Lite så ligger det till just nu. Jag lyckades tjata till mig en ny läkartid imorgon, skulle varit hos läkaren 15 maj. Men mitt psyke orkar inte med det här längre. Happ vad har hänt nu då, kan man ju undra? Jag har aldrig blivit frisk, sen 3:e april har jag varit sjuk ( sjukdomen har bara vandra runt likt den rastlösa jäkel den är) . Men inte nog med det, så har jag utvecklat pesten. Japp, sjukdomen som försvann på 1800 talet har bestämt sig för att komma tillbaka. Jag har en böld, en blöd lika stor som en pingsboll ( vill gärna skriva fotboll, badboll och traktordäck) men håller mig till verkligheten under hakan/halsen. Som ni förstår är det otroligt synd om mig. Så imorgon ska läkaren, hör och häpna ta ett ultraljud(?) på min lille vän.

Jag går dit med inställningen, gör vad ni vill bara det funkar. För just nu har min hjärna snöat in sig på att det antingen är pesten eller ett jävla tumör.

Tur man är lika envis (snäppet envisare) som en annan liten fröken
som även hon krigar för att få sin vilja fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar