onsdag 30 maj 2012

Lokalkändis?

Höhö, lokalkändisen Therese;
http://www.dt.se/brottsplats/1.4757727-hon-var-nara-att-krocka-med-ranarn

Idag har varit en toppen dag, senaste tiden har verkligen varit helt underbar. Valpkurs, en lättare Loka och gott sällskap. Därför har bloggen helt enkelt inte fått lika mycket tid. Jag kan prata nu, så the knöl måste blivit bättre. Så efter den 9/6 räknar jag med att kunna jobba! Och nästa vecka förväntar jag mig en date med en viss olycksfågel, hon är fan mer otursförföljd än mig, vilket inte är lätt att slå!

Sen är jag otroligt glad över lokalkändisen som man verkligen kan säga allt till, utan att bli dömd. I love it! Alla borde ha en Therese i sitt liv helt enkelt. Jag är bara otroligt tacksam för alla som finns i mitt liv, nya som gamla. Och tror inte jag hade hittat tillbaka till mig utan Loka, jag var redan påväg mot en bättre vardag, jag var på väg upp för en brant backe och kunde se toppen. Loka gav mig bara den sista motivationen för att nå toppen.

För er som legat sömnlösa och funderat över hur det går för Herr räv (Vem är Herr räv? Tryck här). Han sitter där han sitter, men däremot så ser det mycket trevligare ut nu, om det skulle vara någon tröst för någon.


3 kommentarer:

  1. Anonym17:33

    Du får väl locka med den nya herr Räv ,,så kanske träd herr Räv snurra upp sig haha hoppar ner i din famn hihi

    SvaraRadera
  2. Therese22:18

    Haha! Knäpp fia!

    SvaraRadera
  3. Therese22:19

    Meh! Knäpp fia!

    SvaraRadera