måndag 24 september 2012

Höst

Jag är trögare än trög på att uppdatera här, men det hela hänger på att jag är mer eller mindre är senil, så jag både glömmer bort att jag har en kamera och en telefon. Och ett inlägg utan bild, njae inte lika roligt. Men idag när det bjuds på en underbart vacker höstdag, så tog vi lite bilder under våran morgonrunda. Som tidigare nämnt löper Loka, vilket jag nu tycker går otroligt bra, lite mer uppmärksamhet från andra hundar och lite större intresse för andra hundar för Lokas del, men inte jobbigt mycket. Under hundmöten, går vi "fint" och då är det bara belöningen som hägrar i Lokas värld, gäller dock att fånga upp henne långt innan mötet.

Vi börjar promenaden med att se bedårande ut.
Sen går vi lite "fint" och jag försöker få en bild på det hela..
För att sedan hänga vid träden.
Lapa lite sol.
Sedan stannar vi upp, njuter utav livet och beger oss hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar