tisdag 4 september 2012

Planering.

Sitter och kollar in lite olika vandringleder runtom Falun inför våran lilla vandrings tripp i oktober. Vi kommer köra ganska korta vandringar, då vi alla är nybörjare, samt att Loka faktiskt är 7 månader. (Sen vet jag att de råder delade meningar om valpar, men tänk nu på att alla raser inte är lika) Men blir att ta sig upp på lite höjder, förhoppningsvis inte gå vilse och ha det underbart i den lugna naturen.

Har snott lite bilder ifrån falukommuns sida;







P.S Är löjligt exalterad, detta är för mig en dröm som går i uppfyllelse. Det här är en utav anledningarna till att jag ville ha hund, jag vill hitta lugnet igen. Och, fjantig som jag är så vet jag att min pappa tittar på mig någonstans och säger "Du ser, allt löser sig skräpet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar