tisdag 18 september 2012

Löptik

Hej igen,

Var ett tag sedan nu, men börjar bli frisk nu. Den senaste tiden har minst sagt varit väldigt intressant då Lokisen börjat löpt, så nu springer hon runt och bjuder ut sig själv till första bästa kandidat. Ingen självrespekt har fröken, inte alls. Varit och inhandlat ett tikskydd, då blod inte matchar inredningen här hemma. Att ha en löptik är en ny erfarenhet för mig, ingen dröm om sanningen ska fram. En rastlös Loka som inte har någon ro till att göra någonting, knappt gå. Hjärngympa är bara att glömma, det är inte intressant för fem öre. Godisråttan Loka tittar på godisen och går sedan därifrån. Däremot har detta löp gett mig en tankeställare, är det såhär förändrade vi tjejer blir när vi har lingonvecka? Isåfall, älskar jag och respekterar jag min andra halva lite extra ;)

Igår gick vi runt sjöarna med Phonyo och Paulina, så jag skämdes. Phonyo, som faktiskt är en ganska sugen kille i sina bästa år bara ryggade tillbaka åt Lokas fasoner och tyckte nog mest att hon var dryg. Förstår han dock, Loka tog inte direkt hans avvisande speciellt bra, då hon så fort tillfälle gavs kröp under Phonyo och lade upp sig. Att Loka inte förstår att det är jakten på damen som är halva nöjet för killarna.. Märks att hon har mycket kvar att lära här i livet.

Har inga speciella bilder, utan bjuder på lite olika bilder tagna med mobilen senaste dygnen.



Såhär ser våra "promenader" ut, vill inte, kan inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar