måndag 9 september 2013

Dun dem.

Koncentrationssvårigheter.. Herregud vad jag inte kan fokusera, överallt är jag! Petar i allt samtidigt. Får tips ifrån lite olika håll som tex "to do list", vilket är väääldigt rogivande att skriva, för herregud vad jag kan planera. Sen efter ett par timmar är min lista mer ett nerklottrat konstverk med massa krusiduller överallt i olika färger och jag har inte fått en sak gjord. (bortsett ifrån att skapat konst då)

Men jag tror att jag har svårt att fokusera för att jag helt enkelt bara älskar livet just nu. Har nog aldrig varit så glad som jag är nu för tiden. Allt sånt där går ju i vågor, men just nu känns allt bara perfekt för stunden.

Deadlines,sömnbrist och tidsbrist känns som bagateller när jag dansar runt i lägenheten till den här låten med mina hörlurar i. Ser nog ut som den tönt jag verkligen är, men vad gör väl det?

1 kommentar:

  1. Carina21:36

    Knäppis, kan se dig framför mig dej skuttandes hahiha Kram

    SvaraRadera