lördag 7 september 2013

Lördag.

Tänkte börja med att berätta att jag lever, men jag grävde min egna grav med naivitet förra veckan och fick lov att lägga det mesta åt sidan, till och med sömn. Men nu är jag ikapp med allt, typ. I vilket fall så drog jag ut till väsby idag för att hänga med favoriterna. Loka fick springa lös hela promenaden, fy så duktig hon är. Intresset för vilt verkar inte finnas längre. Älskar att åka ut till väsby, bara E4 ut sedan är man framme i skogen, skog utan människor. Inte fullproppade Ursvik.

Tog bara med mig nycklar och en ficka med godis till väsby, så får bli några dåliga mobilbilder ifrån idag och veckan som varit.


Häng på gården.


Ponyo the sniffer och Loka med skogen i sikte.
Egon och hans suspekta aktiviteter framför datorn.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar