torsdag 26 september 2013

Torsdag

Har varit lite dålig uppdatering här senaste tiden, har varken haft tid eller ork att uppdatera. Min älskade mamma var hos mig förra helgen, så hamnade efter lite med plugg, då denna vecka varit intensiv med inlämningar och sånt där underbart ångest framkallande.

Mycket av min resterande tid har jag gett Loka, såklart! Man påminns hela tiden om hur skört livet är, speciellt nu när lilla Ponyo är sjuk. Idag skulle jag varit hem till Paulina för en fika och för att krama om mina favoriter, men hon fick svar på bakterieodlingen som tyvärr visade att Ponyos bakterier är antibiotika resistenta och bakterierna kan föras vidare ifrån människohud till djur, även om de asen inte lever länge på mig känns det riktigt korkat att vistas i en sådan miljö.

Så med det sagt, säger det väl sig själv att han kämpar på och tyvärr inte blivit bra ännu. Om 7 dagar vet vi ifall antibiotikan tog död på bakterierna, så håll tummarna. Han är trött och sover mest och Paulina hon får bära på den ständiga oron <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar