lördag 28 september 2013

Ursvik

Vilken underbar start på dagen! Konstig nog vaknade jag klockan 06:14 helt jävla klarvaken en lördag, haha. Och vid 07 tiden hade jag en pigg hund (hon är grymt morgontrött annars) så vi stack till ursvik, Loka fick dra med lite lätta vikter en sträcka på 2km, bättre att börja sakta när hon inte är van och har rätt muskler upptränade. I början tyckte hon det var lite obehagligt och gick bredvid min sida men varje gång hon tog steget framför mig berömde jag henne och efter ett par meter var hon framför mig och höll ett ganska bra tempo. När vi gått klart den korta slingan satte jag på henne långlinan och gick av elljusspåren och traskade in i skogen och vandrade runt i en timme. Tog lite bilder men misslyckades helt,tog inga bilder när hon drog då var det full fokus på att få henne att tycka det var kul. Några bilder där hon åtminstånde fastnade på bilden! Skyller på att kaffe tarmen var tom och jag urfokus.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar