måndag 28 april 2014

Dagen

Det gick super bra för Loka att simma idag, hon är ju ingen labbe men hon simmar förbi trappen upp och följer mig troget runt poolen. Blir så stolt, då det är brottningsmatch att ens få ner henne i poolen och hon ser till att alla kan höra att hon faktiskt kan yla/gny. Efter badet fick hon röja runt lite i solen samtidigt som jag stod och tok älskade alpackorna. Jag är helt kär, de är nyfikna och hur söta som helst. På första bilden ser man en tom hage som är dagishundarnas hage, sida vid sida med alpackorna. Vilket härligt liv hundarna på dagiset har här, jag vill ju också hänga med alpackor haha. Jag skulle ha betat av lite plugg under kvällen, men hitills har jag bara googlat runt om alpackor haha. Älskar mina prioriteringar just nu..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar