torsdag 10 april 2014

Torsdag

Någon mer som känner av pollen? Herregud vad mina ögon rinner idag, men vad gör det? Solen skiner och regnet är långt långt borta. Jag ska snart hämta hem min lurvboll ifrån dagis och glömma bort allt vad plugg innebär resten av dagen. Funderar på att åka direkt till skogen efter dagis med lite bra musik i öronen och med en glad hund vid min sida. Glad men döhungrig hund, då hon skippade frukosten idag. Kanske fyller jag en termos med kaffe och tar med en låda mat så har vi lite picknik.

Sen skickar jag massa styrkekramar till Luna som får se till att vakna upp som en ny hund efter operationen på fredag. Lillskrutten som har så mycket otur hela tiden, tror det ligger i släkten. Oavsett tur och otur så de är ändå helt perfekta ♥

Fina lilla Luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar