lördag 19 april 2014

Påsk

Här i Sundbyberg firar vi inte påsken speciellt mycket, vi är nog ganska traditions likgiltiga jag och Fredrik. Men skönt med lite lediga dagar tillsammans, inte för att jag får ledigt för det men ändå! Idag träffade vi våra favoriter, Paulina och Ponyo men även Ponyos halvsyster och hennes ägare kom till ursvik, riktigt kul! Lilla Stella, ser ut som en valp bredvid Loka fast det bara skiljer några månader. Tror hon vägde typ 17 kg eller något och Loka som nu är i sin bästa livsform ligger på 21 kg, rätt stor skillnad när det kommer till hund och samma ras. Men skiljer bra många cm i mankhöjd för den delen också, men kul att se hur olika samma ras kan se ut. 

Tog knappt några bilder, hade fullt upp med annat helt enkelt. Som att bli fälld av tre samojder, haha. Dom kom springandes i fullfart och fick in en fullträff i knäväcket så benen bara försvann. Tog en evighet innan jag landade mjukt på marken, måste ju finnas en första gång för allting. Lilla Stella var snabb ner i min jackficka för att sno godis, så misstänker att det hela var en godiskupp ifrån hennes sida, hah. Låter säkert värre än vad det var, men jag skrattade gott :-)

Mattes fjant som står och observerar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar