lördag 12 april 2014

Isabel i ett nötskal.

Senaste dagarna har jag stört mig på mina glasögon, har haft som en konstig hinna över dom. Idag förstår jag varför de helt plötsligt aldrig blev rena. Jag har råkat byta ut min spray jag gör rent glasögonen med mot  Feliway kattspray... Tur jag inte röker längre, eftersom det medlet är extremt brandfarligt :) Vi fick oss ett gott skratt här hemma när jag upptäckte mitt misstag imorse. Inte lätt att se skillnad när man är blind utan glasögon, fast så blind är jag inte utan skrämmande nog en extrem vane människa. Att förgifta mig till döds är nog en enkel match, haha!

Och det roliga är att Egon har varit som galen i mina glasögon de senaste dagarna, tuggat och buffat på dom, nu förstår jag ju varför! Jag som trodde han ville mysa med mig, haha.





1 kommentar:

  1. Carina21:11

    Ja säger bara ja ja , virrpanna från en annan virrpanna

    SvaraRadera