torsdag 24 april 2014

Helt blandat.

Har haft lite motvind senaste tiden, speciellt med mitt huvud. Har haft huvudvärk i snart 14 dagar, spenderade hela tisdagen i sjukvårdens händer med röntgen och sönder stuckna armveck. Man fann en läkt liten hjärnblödning och gav mig lite nytt knark som gör mig ännu mer flummig än vad jag redan är, men skål för det! Nu sitter jag inte i ett mörkt rum och gråter av smärta åtminstone. För jag har ju traskat på som vanligt med Loka för att sedan bryta ihop när jag väl hittat hem till hemmets lugna vrå. Så nu måste jag hålla fan på mig så jag kan bli riktigt bra snart. Mår dock redan tio gånger bättre, praise the knark ♥

En bild jag skrattat gott åt senaste dagarna och självklart är det en samojed på bilden. Varför just en samojed? Jo för det är en envis samojed. Älskade ras, fy vad jag älskar envishet. Jag älskar Loka när hon är på tvären, jag ser på henne innan hon är på tvären och jag brukar fråga henne om hon är på tvären och då vrider hon nyfiket på huvudet. För hur mycket hon än vill något eller inte vill något kan ju matte ha något roligare dolt bakom hörnet. Hon kan alltså gynnas av att följa med matte Så löser vi mycket, jag frågar "Är du på tvären?" så blir hon nyfiken eftersom jag strategiskt nog alltid har något roligt på lager när jag ställer den frågan. Men givetvis tror Loka att hon gjort precis som hon vill ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar