fredag 4 juli 2014

Sundbyberg

Vid klockan 7 imorse fick jag min dagliga väderleksrapport av Paulina, haha! Hon är kvinnan med koll, hon vet vid vilka tidpunkter det ska regna osv. Helt perfekt för mig som har noll koll! Hon upplyste mig om att de skulle bli varmt idag så jag skippade morgon kaffet och mötte upp Paulina,Henny och Ponyo för en tidig promenad, men var ganska varmt redan då. Men vi var ute ett par timmar iallafall :-)

Nu ska jag snart traska till dagis för att klippa klorna på Loka och prata lite med dem om det är okej att Loka kommer till dagis trots antibotikakuren hon går på nu. Eftersom Fredrik är bortrest nästa vecka så vore det otroligt smidigt om hon kunde vara på dagis några dagar för jag har så mycket plugg att komma ikapp med och veckan därefter jobbar jag så då får Loka testa på riktigt långa dagar på dagis, annars är hon rätt bortskämd med korta dagar. Inte för att jag tror att längre dagar spelar så stor roll, mer än för mitt samvete.

Kvällspromenaden igår, har rätt kass kamera men bättre än ingenting :) Vi gick runt vid sjöarna igår och bara njöt av den fina kvällen. Är sällan nere vid sjöarna nu på sommaren för det är inpricip bara fågelbajs på ängarna och gångvägarna. La upp en bild på instagram där jag hyllade lilla Sundbyberg och att även Sundbyberg kunde bjuda på fin natur, samtidigt som jag gjorde det halkade jag i fågelbajs haha. Nåväl, allt för konsten eller vad säger en?




1 kommentar:

  1. sv: Tack så jättemycket för din kommentar och internetpepp! :D

    Ja, det är ju faktiskt den stora frågan, klart att den är viktig i vissa lägen såklart. Vi fortsätter grubbla och fundera och hoppas att vi kommer fram till något till slut och oavsett hur det blir så om inte en allt för lång framtid så man fortfarande har valmöjligheten.

    SvaraRadera