tisdag 20 januari 2015

Ponyo

Här i veckan åker Ponyo tillbaka till sin uppfödare där hon ska lära känna honom och hon kommer upptäcka att han är en fantastisk kille med ett stort hjärta som älskar att få hänga med på äventyr. Hon kommer också upptäcka att han har ett stort behov av att få arbeta med såväl kropp och knopp men att dessa två saker inte alltid samarbetar ;) Hon kommer få lära känna en fantastisk hund som förgyllt mitt liv sedan jag träffade honom för första gången för 2,5 år sedan. Och när hon insett vilken toppen hund han är så ska hon hjälpa honom att komma till ett hem där han kan få leva ett underbart hund liv. 

Min fina vän har tagit ett väldigt osjälviskt beslut och går genom en otroligt tuff tid just nu och jag sörjer med henne samt stöttar henne till 100% Jag kommer sakna honom otroligt mycket och önskar att vi hade haft möjligheten att låta honom bo hos oss. Men jag vet att hans uppfödare kommer hitta ett hem åt honom som kommer kännas rätt för både honom och min vän. 

Förhoppningsvis möts vi igen en dag och om vi inte gör det så önskar jag honom all lycka i livet.



Loka undrar om någon har en bästa vän över? Någon som gärna busar och brottas, delar ben och matskål. En genom snäll en.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar