söndag 25 januari 2015

Vinterdagar

Senaste dagarna har varit helt underbara, mycket snö och många timmar spenderade ihop med vänner. Just nu har noll av mina vänner hund men jag glömmer bort att det inte innebär att de avskyr att gå i skogen för det, så det är vad jag ska bli bättre på, blanda de bästa av två världar och slippa välja. Sen har vi träffat en bekant och hennes otroligt vackra islänska fårhund, en hane i ungefär samma ålder som Loka. En otroligt mjuk och snäll liten herre som Loka verkligen gillade. Vi gick en promenad och sedan lät vi dom busa lösa på ängarna en stund och det klarade Loka av. Hon är fortfarande medicin fri men viktigast av allt, smärtfri♥ Och jag skulle vilja säga att vi gör allt vi brukar fast i lite kortare intervaller. Men vi har tagit några längre lösa skogspromenader och även det utan problem - så skönt!



Saknar systemkameran otroligt mycket nu när naturen är som vackrast.

3 kommentarer:

  1. Carina20:28

    Så härligt det ser ut i snön , längtar tills ni kommer Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym11:56

    Finaste Loka! Krama henne massor ifrån mig :)
    // Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, klart jag ska krama om Loka ifrån dig!! Kul att se att flytten till gotland verkligen gett dig drömlivet! Håller tummarna för att Buffen undviker stolpar framöver och att ni kan leva helt normalt med rätt träning! Kram ifrån oss båda :-)

      Radera