måndag 2 april 2012

Dagen före DAGEN!

Imorgon smäller det, 06:45 sätter vi oss i bilen och åker för att hämta hem Loka! Så i helgen har vi gjort klart det sista. I fredags plockade jag bort alla mattor innan jag åkte till jobbet. Under den lediga lördagen, så hade vi det super mysigt! Länge sedan vi var lediga en hel lördag tillsammans. Vi lagade god mat, gjorde rostbiff för första gången! Men det var något som inte riktigt stämde här hemma då Egon mer eller mindre gick under ytan. Men alla dagar kan ju inte vara på topp, inte ens för Egon. Sen vart det söndag, jag åkte till jobbet ( jag vet, skulle varit ledig ) och när jag kom hem så var Egon fortfarande under ytan, bara åt,sket och sov.

Sen kom vi på det, mattorna. Egons matta i vardagsrummet var ju borta. Så igår vid 23:30 var det bara att hämta fram mattan och återställa ordningen! Och vem rusade fram till mattan med svansen i vädret? Vem var super gosig ? Jo herr Egon. Då vet vi det, vi får göra mycket men inte röra hans matta!

Egon visar stolt upp sin matta.

1 kommentar:

  1. Anonym10:40

    SE så stolt JAG är säger EGON hihihimjauuuuuuu

    SvaraRadera