torsdag 12 april 2012

Hallå!

Här i Sundbyberg har det varit många roliga, men otroligt krävande dagar. Jag har åkt på influensan från helvetet. Blev sjuk 3:e april och är fortfarande sjuk. Dock en smula bättre febern håller sig än så länge kring 38 sträcket. Idag 18:00 blir det en tur till vårdcentralen och hoppas på att någon kan ge mig något dunder knark så man åtminstånde blir en halv människa igen, bara det skulle vara framsteg.

Hur är det med Loka då? Hur går allt? Jag tycker allt går väl, men vi håller ju fortfarande på att lära känna varandra. Känner att man börjar läsa av henne bättre och bättre, sen blir det givetvis fel ibland. Katterna är konstiga kompisar tycker Loka, ibland vill de nosa på mig och ibland springer de bara ifrån mig och vill inte leka. Vilket hon tycker är en lek invit. Hon bryr sig inte mycket om när de går runt i lägenheten, men när hon springer in i gästrummet där de oftas håller till så blir hon så glad så hon kissar på golvet.

Idag gjorde jag en hemma gjord leksak till henne, en toarulle med leversnittar i och sedan vek jag ihop kanterna. De var riktig hjärngympa, hon testade allt och när hon väl efter lång tid lyckades få ur godisarna, kastade hon i sig bitarna som om hon aldrig fått någon mat. Så fort att hon faktiskt fick hicka, sen vart hon akut trött också. Men hicka är inget hon riktigt gillar att ha, så satte mig på golvet hos henne tills hon somna.
Här ligger hon och tycker att matte ska tycka synd om henne. Men matte fattar ingenting,bara sitter där.


Men tillslut somna hon, sen när hon vaknar till så kryper hon in i gardinen och sover så gott, så gott.







1 kommentar:

  1. Goaste hund, längtar tills vi ses. Saknar verkligen dig.

    SvaraRadera