söndag 29 april 2012

Golfängarna

Hallå!

Idag har vi varit nere vid golfängarna, mellan Lötsjön och Råckstasjön. Tränat lite inkallning och bara haft en toppen dag! Solen skiner och livet känns helt klart underbart. Dock så är jag sjuk igen, så blir vårdcentralen imorgon. Halsen och tungan lever ett eget liv som jag inte riktigt gillar. Men en fin promenad i solen är åtminstånde lite bra medicin för själen! Och Lokas lycka över de stora ängarna och de spännande fåglarna, framför allt den lilla ån. Och nu ligger fröken utslagen, många intryck att bearbeta för henne! Känns som om den röda tråden i texten redan är förstörd tack vare min sjukdoms rapport, så då kan vi även nämna att Chelsea regerar idag! Torres,torres säger jag bara!

Litet bildregn ifrån idag;










2 kommentarer:

  1. Anonym10:45

    Vad fint ni bor måste jag säga ,,varför har vi aldrig varit där ,,tänk vad en vovve kan göra att man ser ,,,:)

    SvaraRadera
  2. Härligt våriga bilder och enormt söt vovve måste jag säga! :)

    SvaraRadera