måndag 2 april 2012

Lycka!

Fokus lär ligga på morgondagen, men för det ska vi inte pissa på dagen! Vad prata hon om, finns det nog en eller två som  tänker. För typ 8-9 år sedan, så var jag på en föreläsning, där hon som tala sa något i stil med att har man ena foten i det förflutna och den andra i framtiden, så pissar man på dagen. Så därför håller vi igen och njuter utav den här dagen! Pissa får vi helt enkelt göra någon annan gång. (helst inte alls, alltså på dagen)

För att komma till saken, idag firar vi! Min älskade mammas resultat kom idag och transplantationen vart lyckad!! Nu blir det nya prover var 3:e månad och hoppas att det trycker tillbaka cancern i många många år! Vilken otrolig lättnad! Sen kommer man givetvis vara nervös var 3:e månad men förra gången vart det ett bakslag vid det här stadiet i behandlingen.

Så idag önskar jag att jag kunde fira med familjen, traska runt i vackra lilla Falun. Apropå Falun, så upptäckte jag att jag bara har en fjuttig bild på den fina naturen i Falun/Dalarna så kameran måste med upp nästa gång. Och ännu bättre är det att bror med familj köpt lägenhet i det området vi är uppvuxna i, så nästa gång blir det en nostalgi promenad, med kameran i högsta hugg. Snodde lite bilder ifrån wikipedia. Tänka sig, 19 år bodde jag i Falun, och ramlade bara i Faluån 2 gånger. En glimt utav min barndom..



Bilder : http://sv.wikipedia.org/wiki/Falun#Stadsbild

1 kommentar:

  1. Anonym19:19

    Blev det bara två gånger,,är det sant,,helt otroligt för att vara dig,,Kram
    Då hade du väl flytvästen på dig då, kanske ena gången iallafall? Andra gången hade du mobil som också badade och du hade vuxit ur flytvästen ,,minns det som igår det hände.

    SvaraRadera