torsdag 9 augusti 2012

Roll roll and flee.

Jag har lite svårt att hitta något att skriva om, jag har otroligt mycket känslor som jag gärna skulle vilja sätta ord på, men orden vill inte finna sin väg. Den här sommaren är för mig väldigt omtumlande, blandad med den största lyckan och den riktiga sorgen. Jag är obeskrivligt lycklig med min kärlek, tacksam för att ha så fina människor i mitt liv. Samtidigt som jag saknar pappa mer än någonsin. Förra sommaren handlade bara om att hålla huvudet ovanför vattenytan, stå vid mammas sida i hennes, våran kamp mot hennes cancer.

Just nu, flyter vardagen på för första gången i mitt liv och jag vet inte alltid hur jag ska hantera den. Jag vet att jag älskar den men vet inte alltid hur jag ska omfamna den.




1 kommentar:

  1. Carina16:44

    Det kan vara svårt att hantera en vanlig vardag,,när så mycket annat varit kaos,.Kram på dig

    SvaraRadera