måndag 11 mars 2013

Långa dagar och förkorta nätter är min vardag just nu. När jag får ledigt faller jag ner i dvala en stund. Allt jag ser framför mig är en sommar med längre tempo och tid för att andas lite. Givetvis är det inte så här intensivt hela tiden, man får ju ledig en dag eller två.. Haha, nu får man sota för att livet hände, helt sjukt. Men jag kör på i 150%, allt går super fort men det går super bra. Har jag tagit mig hit där jag står idag ifrån där jag var för några år sedan, klarar jag fan allt (för att vara lite osvensk, men jag är grym).

Nu slår jag snart upp dörrarna för lite plugg-stuga här hemma med mina favoriter och även Loka uppskattar dessa kvällar, då hennes mys-farbror Bono kommer. Egon lär väl bli arg i vanlig ordning, han är så skeptisk till Bono och för drottningen Elsa kvittar det vilka som är här, hon är ändå den som styr.

Så fort det lugnar ner sig åker jag till världens bästa Meja, som
kommer bli såå glad över att få träffa världens bästa Loka igen.
Loka är ju Mejas självgående fåtölj <3



1 kommentar:

  1. Sv: Skylten har jag fått i present, men de borde finnas i inredningsaffärer :)

    SvaraRadera