onsdag 20 mars 2013

Vårdagjämning..

Idag slängde läraren ur sig i förbi farten att det är vårdagjämningen idag, resten utav föreläsningen satt jag och störde mig på att snön vräkte ner utanför fönstret! Ett himla tjat om väder just nu, men det är antingen det eller mina böcker som håller på att äta upp mig!

Jag överdriver inte när jag säger att dygnet skulle behöva flera timmar just nu, för jag skulle behöva plugga varje vaken sekund, men det är fysiskt omöjligt. Det är onsdag och allt jag tänka på är helgen, jag är så trött. Inte för att helgen innebär vila och ledighet, men det innebär ett lugnare tempo. Imorgon ska jag ta ledigt ifrån allt ett par timmar och träffa min fina vän Paulina och Loka ska få träffa sin prins. Herregud, kan knappt minnas när vi sågs sist. Behöver lite dålig humor och prat orelaterat till skolan. 

Lite bilder att "Aaah" och "Åååh" till.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar