onsdag 6 mars 2013

Mobilblogg -

Jag lever! När den här veckan är avklarad kommer jag njuta! Idag har en stor milstolpe blivit avklarad! Men skrivarkrampen i mina stackars fingrar efter 3 timmars skrivande gjorde att jag bara ville ställa mig upp och skrika ut över salen att vi lever minsann på 2000-talet, varför envisas med penna och papper?

Haha jaja nu dröjer det bara två veckor tills nästa gång. Nu ska jag bara slappna av ett par timmar innan jag dyker ner i böckerna igen. Som ni förstår så hittar Lokisen på mest saker med sin husse just nu, så när de kommer till henne kan jag visa en bild som är tagen för ganska precis ett år sedan :) Annars är vi mest ute på promenader tillsammans.

1 kommentar:

  1. Oj himmel så söööta! :)
    Förstår att du får skrivkramp! Grattis till att vara klar med det du är klar med.

    Sv: Vi gillar ju vår veterinär, de är helt underbara där och det känns som de tar det på stort allvar och har långt ifrån gett upp. Men tack ändå för tipset, man vet aldrig vad som händer så alla tips är väldigt välkomna.
    Vad skönt att höra att kortisonet hjälper din hund! Det kanske finns hopp för Elsa också då.:)

    SvaraRadera