måndag 12 augusti 2013

Hemma!

Nu är vi hemma igen, Loka är mer död än levande! Vart en intensiv helg med massor med bad och människor att fjäska för. Hon har varit grymt duktig, sprungit lös nere vid badet och varit lös på Fredriks systers tomt utan staket runtom medan vi satt inne och fikade. Hon får mer och mer frihet, för jag litar på henne mer och mer samt känner mig säker på att hon inte lämnar sin flock, mattes fjant <3.

30 års festen var super kul, behövdes helt enkelt. Tack, verkligen tack för rolig kväll. Inte nog med det så vart jag kär i lilla Avesta. Jag är nog olyckligt kär i Dalarna och kommer nog alltid att vara det! Men tyvärr finns det knappt några jobb eller möjligheter som vi behöver för att må bra i vardagslivet.

Glömde ju kameran hemma, så tog bara mobilbilder under helgen.

"Gå in ni, jag har läget under kontroll"

"Farmor gick utan mig.."

<3
Vi hängde mest här, i ur och skur. 
Hundbadet i Säter, sandbotten, tomt och långgrunt och RENT vatten.


Borta bra men hemma bäst.


2 kommentarer:

  1. så söt hon är! :)
    sv: å tack! skönt att höra att det finns fler :p jo man kan ju hoppas att det går över snart! Allt man kan göra är ju att jobba vidare :)

    SvaraRadera
  2. Anonym22:44

    Finaste Loka :)

    SvaraRadera