fredag 2 augusti 2013

Mobilblogg - FREDAG!

Äntligen fredag, efterlängtade älskade fredag du är välkommen. Kursen är klar, jag är riktigt nöjd med mitt betyg. I helgen ska jag bara ta det lugnt, umgås med min andra halva, träffa vänner som varit bortresta alldeles för länge, mysa med Loka och såklart träffa våra favoriter, Paulina och Ponyo. Blir en tur till väsby och låta hundarna bada där vid udden. Ska tydligen bli värmerekord på lördag.. Så jag önskar innerligt att de har fel.

Igår träffade vi P&P på eftermiddagen. Vi bestämde träff vid Råsunda rastgård i hopp om att den skulle vara tom. Och det var den, vi var de ända dumma nog att vara ute i spöregnet i en rastgård....Lilla Loka var allt annat än vit kan jag säga, för det bästa som finns är lera om hon får säga sitt. Tog dock ingen bild som ger skiten någon rättvisa, men hon åkte rakt in i duschen när vi kom hem.

Resten av kvällen spenderade jag genom att blåsa henne torr. Måste köpa en hundfön, helst igår.. Men tillslut blev hon torr. Sen vi kastrerade henne har hon fällt konstant, jag överdriver inte när jag säger att jag borstar ur henne lika mycket hår som på bilden varannan dag typ. Men någon gång lär det väl ta slut? Annars lär hon bli en nakenhund.

Nu ska jag hoppa på bussen mot Lokas dagis, sen ska vi hem och ha fredagsmys!


Go grisarna <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar