onsdag 28 augusti 2013

Mobilblogg - Herr Uggla

Har man ingen Egon som distraherar så får man skapa sig egna distraktioner (undanflykter). Herr Uggla stod ju i hallen och bara väntade på att få inta sin position som den allsmäktiga övervakaren över mitt vardagsrum. Det bästa är att jag sitter alltid så att jag har ugglan i ryggen, så mina gäster kommer alltid känna sig lite extra övervakade (vilket är väldigt ironiskt om man vet vad en viss person jobbar med).

Herr Uggla inhandlades på EM möbler samtidigt som mina frysvaror tinade i bilen, men såg han i skyltfönstret och kunde inte motstå. Nu när Ugglan är på plats finns det väl inga undanflykter kvar, så får nog lov att plugga nu helt enkelt.

Mejas barnstol har fyllt en ny funktion här hemma.

Älskar Loka i bakgrunden som med en van blick tittar på mattes upptåg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar