onsdag 14 augusti 2013

P&P

Idag ska vi hänga med våra favoriter som kommer hit och hämtar upp oss snart, för en tur ut till Väsby där det blir en skogspromenad. Onsdagar är min hemma dag, så länge jag inte drunknar i studier så är det även Lokas matte-dag, förhoppningsvis kan hon vara hemma med mig ofta. Men måste jag plugga kan jag inte ha henne hemma, för hon är alltid roligare än plugg och jag har ganska grova koncentrationssvårigheter och har till och med ett "plugg-filter" jag kan aktivera på nätverks-grejen så jag inte kan göra annat än plugga. Fast jag har sett till att jag inte kan lösenordet på det, utan att Fredrik enbart kan aktivera och avaktivera det, haha. Men ibland måste man ta till extrema metoder, skönt med lite självinsikt när man har en bristande karaktär, haha.

Hursomhaver, så ska det bli riktigt kul att träffa P & P, var ett tag sedan nu(haha, inte ens en vecka). Behöver lite Paulina inputs på min sociologi kurs och Loka behöver lite Ponyo, win/win med andra ord.

Måste ta mer bilder, måste sluta vara senil och få in rutin på att ta med kameran. Gammal bild, men detta var första gången våra monster spenderade en dag ihop <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar