onsdag 31 juli 2013

To whom it may concern.

Det står stilla, det är som om hjärnan har låst sig och jag inte kan tänka en vettig tanke. Jag älskar att analysera texter utifrån ett klass,etnicitet och genus perspektiv. Att analysera texter är min styrka, något jag faktiskt är riktigt bra på men nu står det stilla. Skulle vilja kalla det hjärnhäfta, jag vet vad jag vill tänka men jag tänker det inte.

Innan kl 10 imorgon förmiddag ska mitt arbete vara inne, helst ett arbete på 10 sidor dessutom skrivet med formell engelska. Jag har skrivit 3 sidor på 7 dagar, dag ut och dag in har jag glott på dokumentet, som om det skulle få det att öka till volym med en vettig analys av materialet. Jag vet bestämt att detta är min första och sista intensivkurs. Jag behöver tid för att låta min tankar gro.

Nu ska jag ut i regnet och vandra med Loka. Världens bästa hund som ger tio ggr mer än vad hon tar. Djur is the shit. (för att vara formell).

// Isabel som börjar se ljuset i tunneln då kursen är klar på fredag.


2 kommentarer:

  1. Carina07:53

    Ta sats och ÅK ,,Tusen Kramar i tunnelen du får

    SvaraRadera