söndag 14 juli 2013

Helgen

Helgen har varit helt fantastisk, på fredagen kom min bror och svägerska (haha, alltså det låter så fel det ordet) hit. Har mobilbloggat i helgen, men tydligen har det misslyckats på något vis. Så på fredagen åt vi gott, drack gott och spelade spel. En toppen kväll med mycket skratt. Lördagen, den var inte lika rolig till en början, baksidan med gott vin helt enkelt. Men vid lunch kom Ponyo hit, då vi skulle vara hundvakt under lördagen. Det var så mysigt med två hundar, en lite annorlunda känsla. Men riktigt mysigt hade vi det, eftersom det var grymt varmt på lördagen tog vi det bara lugnt.

Och idag vaknade man upp till 16 grader!!! Glädjen var stor hos samtliga, dröjde inte lång tid innan Paulina hörde av sig med en förfrågan om vi skulle dra ut på en långpromenad. Så vi drog till ursvik och traskade en mil samtidigt som hundarna fick springa av sig i skogen. Eftersom det regnade fick kameran vara hemma och jag har total slaktat min iphone så blev inte ens mobilbilder, dumt att få in vatten i skiten också. Tvivlar ens på att det finns fästingar i skogen där, fast hundarna sprang i högt gräs på ängarna och badade i ån, så kom vi hem fästingfria. Tror inte vi fått någon fästing någonsin efter vi varit där, grymt skönt!

De få bilder jag tog i helgen;

Andra halvan fick en present av våra gäster som varit i London " De två finaste sakerna jag har"
var något han yttrade sedan tog han ett kort. Jag och katterna kände oss rätt bort prioriterade.
Själv låg jag halva lördagen i fosterställning och hoppades allt på bordet bara kunde städa
bort sig själv.
Tydligen viktigt att dokumentera att Loka äter? Fast det är det, för det är så skööönt.


1 kommentar:

  1. JENNY01:01

    Var du i Kallhäll utan att ringa....vilken taskig stil.
    Vi måste ses!!!
    PUSS PUSS SAKNAR DIG //////JENNY

    SvaraRadera