torsdag 25 juli 2013

Torsdag.

Lite för varmt idag, speciellt med en inlämning som måste vara inne imorgon flåsandes i nacken och en sömnbrist som heter duga och varmt kaffe som inte alls smakar gott men som är livsnödvändigt! Men snart är sommaren slut, kan knappt minnas en lika "bra" sommar som det varit i år. Har det ens regnat? Finns det regn? Nej, ge oss lite skit väder nu, jag skulle välkomna det med öppna armar!

I helgen kommer mina älskade svärföräldrar, Loka kommer nog vara den lyckligaste hunden på jorden, katterna också för den delen! Svärisarna står närmst våra djur efter oss, då katterna bott där ett bra tag under tiden vi flyttade hit, så de slapp flyttröran och Loka har bott där i en vecka så det är inte så konstigt att de har starkare band. Så hör ni en hund yla vid 16-17 snåret imorgon är det bara Loka som välkomnar våra besökare! När de kommer hit brukar jag lyfta upp Egon till fönstret så han ser det, sen springer han runt som en yr höna i lägenheten tills de kommer in, han är lite som en hund springer alltid till dörren och hälsar folk och fä välkomna.

Jag har verkligen haft en riktigt mysig sommar på det viset, hade hoppats på att jag skulle tillbringat mer tid i Dalarna men allt går inte som planerat. Men jag är otroligt tacksam för att Dalarna har kommit hit istället, för herregud vad jag saknar familjen där uppe 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar