lördag 20 juli 2013

Lördag

Typiskt att man vaknar vid 07 pigg och glad en lördag, jag hade planerat in en sovmorgon idag, längtat efter denna sovmorgon hela veckan, men icke! Fast vaknar man pigg och slipper vakna till ljudet av väckarklockan så är det guuld värt. Vid 07:30 väckte jag Loka(som inte riktigt var lika pepp som mig) och gick ut på en promenad, vi traskade runt lite överallt, sen gick vi förbi hundrastgården nere vid golfängarna som ekade tom, så då passade vi på att gå in, träna lite tricks och busade en heldel. Riktigt mysig start på dagen. Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sedan ska vi åka ut till Upplands Väsby till Paulinas mamma och hälsa på (med Paulina och Ponyo). Sedan ska vi åka iväg till ett bad, men i vanlig ordning tippar jag på att vi går vilse och åker hem med torra hundar. 

Bilder ifrån morgonen:





1 kommentar: