måndag 1 juli 2013

vipdog?

Senaste dagarna har jag haft migränanfall som avlöst varandra och jag håller på att bli galen. Så mitt humör är långt ifrån stabilt just nu så om det är en bidragande orsak till att jag är otroligt besviken på kundservicen hos vipdog eller om det faktiskt är så att dem är kassa helt enkelt, återstår att se.

Som jag skrev tidigare ville jag köpa lite Hurrta produkter i färgen björk och när butiken vi brukar gå till inte hade Lokas storlek så tänkte jag beställa, eller jag beställde ifrån Vipdog och varför jag beställde därifrån var för att Animail.se inte fungerade när ivriga jag ville beställa. Nu har det snart gått en vecka sedan jag beställde mina grejer som fanns i lager och jag har ännu inte fått varorna. Vilket i sig inte är någon katastrof men jag är van vid att man brukar få saker 3-4 dagar efter man beställt. Men det som retar mig mest är att jag i torsdags morgon mailade vipdog med frågor om min order och leverans och ännu inte fått något svar.

Äsch, antagligen har man blivit bortskämd med kundservicen hos större företag men csigora är väl inte gigantiska? Och dem har grym kundsupport. Däremot tycker jag att man under vardagar borde kunna svara på mail inom 24h, oavsett hur litet eller stort företaget är. Får jag inte svar på mitt mail inom ett par dagar får jag helt enkelt häva köpet och eftersom dem inte har någon telefon nummer att ringa till borde man som företag vara noga med att kolla mailen.

Bitter Isabel? Nej, inte alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar