måndag 22 juli 2013

Måndag.

Har inte mycket att skriva, är halvvägs genom kursen nu. Ser till att köra 110% på vardagarna så helgerna är relativt lediga. Så den lilla lediga tid jag får över går rak av till Loka, bara att busa med henne i en halvtimme ger så mycket energi. Herregud vad jag älskar henne. Idag hade jag ruskigt dålig koll på vad klockan var och reflekterade inte över att klockan bara var 14:30 när jag traskade mot dagis för att hämta hem henne. Så halvvägs till dagis då mötte jag min hund, haha. Brukar alltid ringa innan för att kolla om hon är inne eller ute om jag hämtar före 15:30.  Var så trött så jag trodde verkligen klockan var mycket senare, plus att jag inte brukar bli klar i skolan så tidigt heller.

Tänkte "Jävla klant" om mig själv och tänkte att jag nu ställt till det för dagisfröknarna. Men icke, hundarna var cool lugna fast min tok fick följa med mig hem i dagiskoppel och allt! Som sagt, bor ni i Sundbyberg/Solna och letar hunddagis röstar jag för Solna hunddagis alla dagar i veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar