onsdag 13 juni 2012

Det lät så otroligt fel.


Häromdagen hörde jag något, jag inte riktigt ännu kan släppa. Men just nu spelas Flo Rida - Whistle var och varannan timme på radion, ligger etta på spotify. Inget konstigt med det, men refrängen är ju "Can you blow my whistle baby" och den meningen kan ju tolkas fritt givetvis. Hur jag än tolkar den, så blir det inte rumsrent. Vad vill jag komma fram till? Jo, det är så felfelfel i mina öron när små söta tjejer 8-9 år gamla sitter på en bänk och sjunger på denna låt. Så fel, så feeeel. Fast,  jag har också varit 8 år gammal och stått framför spegeln och sjungit " Kiss me here,touch me there, hanky-panky " och det väckte nog också äckel känslor hos de som hörde.


Dags att skapa en ny kategori, "onödiga inlägg".

2 kommentarer:

  1. Haha håller med. Jag brukar kunna sjunga på sånt och sen bara MEN VAD FAN SJUNGER JAG EGENTLIGEN?! ^^

    Och jo tanten tittade lite konstigt sen bara, hehe.

    SvaraRadera
  2. Och ja de där förbaskade redbullen alltså, usch. Det i samband med att jag redan hade enorm växtvärk varje natt med sendrag och skit gjorde ju inte saken bättre. Haha. ^^

    SvaraRadera